sobota, 21 lipca 2012

Kokeshi-pl - czyli co i jak

Cześć :)
Ten blog dedykuję wszystkim osobom, które są - tak jak ja - zafascynowane Azją i jej kulturą. Od jakiegoś czasu moim marzeniem jest tam pojechać i spędzić jakiś czas wśród tych skośnookich ludzi. Najbardziej interesują mnie Japonia i Korea - o nich będę pisać najwięcej. 

Co znajdziecie na tym blogu? Na pewno różne pomysły, moje monologi, porady... coś o modzie i urodzie też się chyba znajdzie, choć nie jestem kolejną bloggerką piszącą tylko o tym. Odkryję sekrety Dalekiego Wschodu i nie tylko - ponieważ jestem "małą" otaku, wspomnę czasem o czymś, co jest z tym związane ;) 

I to tyle na krótki wstęp. Liczę na was i wasze komentarze!
PS Zdjęcie nie jest mojego autorstwa // I don't own the picture.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz